poniedziałek, 18 lutego 2013

DT Agaterii

Dziś przygotowałam dla DT Agaterii karteczkę z wykorzystaniem  stempla Łucja z balonem
  Co prawda balonu brak ale to i tak nie odejmuje uroku temu stempelkowi.
Kwiatki które umieściłam na karteczce wykonałam własnoręcznie, 
mam nadzieję że przypadną Wam do gustu.
Wykorzystałam również mój ulubiony cytat:

"Tęsknota to bliskość w oddaleniu."


Łucję pokolorowałam ProMarkerami, mianowicie :
włosy : sanadstone, caramel , burnt sienna
skóra: ivory, putty, almond, sunkissed pink, warm grey 2 , warm grey 3
buty, kurteczka:  lipstick red, berry red, crimson, shale
sukienka:  buty, kurteczka: lime zest, lime green, forest green





 


4 komentarze:

  1. nie odejmuje uroku ..jest przepiękna ...te warstwy są niesamowite ...wiem co pisze bo posiadam jedną śliczną karteczkę na którą nie umiem się napatrzeć tak mi się podoba jeszcze raz wielkie dzięki ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. so stunning paulina.really fabulous design and colouring and she is a really gorgeous image ;D

    xx coops xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Another adorable card! Love the design again. And your coloring is always fantastic! :^)
    Hugs, Penny

    OdpowiedzUsuń