środa, 14 sierpnia 2013

Słodkie piąte urodzinki

Dziś małam przyjemność przygotować dla DT Craftymoly przesłodką karteczkę na urodzinki małej dziewczynki. W karteczce pojawia się wiele, wiele warstw. Starałam się aby kolory były bardzo energetyczne i oczywiście nie mogło zabraknąć koloru różowego. 
W karteczce wykorzystałam digi stempel mosdigitalpencil - shy
Stempelek pokolorowałam ProMarkerami:
skóra: ivory, almond, putty, sunkissed pink oraz warm gray2/3
sukienka: promise, yellow, sunflower, gold, amber
spodenki, skarpetki: lipstick red, berry red, crimson
włosy: sandstone, caramel, burnt sienna, umber
króliczek: lime zest, lime green, pear green, holly
W karteczce wykorzystałam produktów Marthy Stewart. 
Pudełeczko wykonane własnoręcznie z tektury ( nawet nie wiedziałam że tego typu prace czyli sklejanie z tektury również ma swoją nazwę rękodzieła - kartonaż ).







4 komentarze:

  1. wonderful box gorgeous card Ginny x

    OdpowiedzUsuń
  2. so gorgeous paulina.stunning sweet image and yoru colouring and design are fabulous :D

    xx coops xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne :) takie dziewczece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!!!! Such a beautiful coloring...Love your card...

    OdpowiedzUsuń